torsdag 26 september 2013

En dag

Jag är vansinnigt trött, hela tiden o magen e i uppror. Typiskt!
Idag var jag vid sjukan med Marcuz på barnläkarmottagningen. 
Lillen är 149 och väger 33.3. Inte mycket att hänga i julgran. Nu ska vi börja med allergitester.    
Och jag skulle lämna prover men orka inte alls.. 
Vi åkte hem när vi bar klara o slumra på soffan. Helt slut av den där lilla biten. 
Vid två åkte jag och till Fk för de har slarvat bort mina papper. Me får Ringa ner i morgon, för personen jag prata med visste o kunde ingenting. Nolla!!!
Träffa på "M" o prata lite strunt ..
Har haft hemma SPA här ikväll med fotbad och använt mig av de superbra No7 Beautiful Skin. Man masserar in det försiktigt in rengöringskrämen i ansiktet i lätta rörelser. Blöt handduken med varmt vatten och lägg över ansiktet för att öppna porererna och lugna huden. Fukta därefter ansiktet med kallt vatten. Avsluta med ansiktskräm.
Tog ett härligt fotbad med..


Och en dusch, peeling, smörja in serum, ögoncream och nattkräm. Nu ska jag smöja in kroppen med med No7. Serien dom jag älskar så bra.
Underbart lenande på huden. Pröva denna serie (dyr) men bra.
Min nya hårfärg då.. ?

God Natt ❤ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar