måndag 23 september 2013

Trötta jag!!

God Kväll på er!!
Är vansinnigt trött, sovit urdåligt inatt pga smärtorna (Endometrios). Slumra o vakna upp med "mörka" (host) mardrömmar och smärtor. 
Va gjorde man i stället? - läste, åt godis, vanka av o an.
Klockan 04.20 var de 8 grader varmt ute... Hösten är här.

I fredags var det den 20:de september och exakt 2 år sedan PAPPA lämnade oss för att bli den finaste ängeln där uppe.
Jag, Alexsandra och mamma var till din grav i Turinge med blommor och vackra ting. 


Fick lite smått o gott av mamma också.. 
Små söta ting, Alexsandra fick också..

Innan dess träffa jag Marie som trampat in i vecka 20 i sin graviditet. 
Vi luncha på "Nancy's" och båda tog Ceasar sallad/wrap och båda blev krassliga i magen. Traska runt i väntan på att Alexsandra skulle sluta sitt pass på pressbyrån. 
Vi han med en fika på "Tidermans" också. 
Mitt kladdiskaka med vispgrädde och Marie nöffa på en cheeesecake.
Idag har jag varit o är så trött o även en smärta likt höjderna..Zzz
Barnen har hoppat o studsat..
Middagen bestod av slö kost.. Haha

Och jag har gått i jättebabydress hela dagen..
Nu är det min säng säng säng som kallar på mig... 
God Natt vänner ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar