tisdag 3 september 2013

Polishund

Vaknar klockan fem i morse.. Med smärta o värk..

Skulle till Rönninge idag med de sket sig totalt. 
Då jag ska åka in akut.. Idag? Nä!!
Eftersom dottern har haft långvariga problem så tar jag med henne i morgon oxå. 
Jag hatar akuten och jag hatar sjukhus!!
Idag har sonen vällt huset upp och ner.. Letade efter nycklar till sin moppe och har både altan och ytterdörren öppen. Vem gör inte en tripp då? Jo, Trassel så klart. 
Polisen ringde och fråga om jag äger en chihuahua. Jaaa, svarar jag och dom sa att han sitter arresterad för dåligt uppförande.. Haha, nä en snäll själ hade lämnat in honom. Tack snälla du!!
Men nu vet man att chipningen funka i varje fall.. 
Mitt lilla gangster har fått sitta inne.. 
Men han va rumlig när han kom hem.. Men mår mycket bättre nu. 
Billy klanta till det med att drälla en hel tårta på golvet! Gissa vem som gick städa? Jo, jag då klart!!
Det var en gång en tårta.. 

Kan folk som vänder kappan efter vinden bara ta sluta!! Sköt ditt snälla du, så sköter jag mitt!! Använd inte mina barn till något spel!! Sluta jaga nu på ett tag så är du snäll!! 

God Natt gott folk!! ❤❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar