måndag 20 februari 2012

Våffeljärnet

Hallå!!
 Idag har jag legat i ett våffeljärn i 1 1/2 timme, och alldeles prick stilla. Gissa om jag hade spring i benen efteråt. Våffeljärnet var en röntgen maskin som så ut som ett stort jumbo våffeljärn. Trodde de var magen som skulle röntgas men så var det inte, de var hela ryggen och mjukdelarna. Om 4-5 dagar får jag då svaret.
Vad har jag annars gjort?
Jag har fått något skumt i min näsa faktiskt, allt luktar illa.. fattar fan inte alls varför, och utav de ska allt städas, målas, tvättas mm.. CLEAN

Efter ha varit i Sabbatsberg så åt vi hämtmat från donken, nyttigt va det =)
Har skaffat Big Brother Live också men de suger lite eftersom de är riktig lurendrejeri. Man kan bara se på 24/7 från 8.30-23.30 och för mig betyder 24/7 dygnet runt. Nä då får man helt enkelt köpa till nåt skit så det fungerar på tv:n också.. Suger BB!!

Nu tänker jag glo lite BB och sen blir det ut med Trassel och i säng..
Puzz och Kram
Glöm inte semlorna i morgon då det är semeldagen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar