tisdag 14 februari 2012

Min vakthund

God kväll, fast egentligen natt.. Klockan är över 24.00 för 36 minuter sedan. Idag har jag haft ont, precis som igår och som dagen innan det. Blev ingen utgång för mig i lördags heller.
Min internetbank har pajjat ihop, inte bara mitt utan det är flera har jag hört. Någor fel hos Nordea. Hur som haver kommer allt bli nytt, nytt kort ny internetbank och nya koder.. F.U.C.K!! Och stort TACK Nordea för dessa fasoner! Funderar på att byta bank till SEB för de e ofta som Nordea strular med just internetbanken.
Och ingen Latte har jag hemma heller. Fan de där Tassimo-dryckerna är väldigt beroende framkallande och DYRA!! Nu får de bli vanligt kaffe ett tag.
En beställning i månaden får räcka och sedan inget mera.

Måste bara berätta att när jag var ute med Trassel här runt elvatiden så gick vi längs med en skogdunge strax utanför oss. Trassel stanna till och rörde inte en fena (tass). Trodde han skulle nosa o pinka men han som aldrig skäller började skälla. Sedan ville han springa och de var då jag hörde prasslande och så någon som närmade sig oss. Jag blev livrädd och jag och Trassel (min räddare) började springa för livet hem. Väl hemma så var jag helt skakis av rädsla. För de var skitläskigt. Och en stor stor fin medalj till min lilla räddare i nöden. Vilken vakthund va? Jag tycker han var jätteduktig eftersom han börja skälla och ville springa iväg. En plutt på 1,9 kg är då allt en riktig vakthund.


Här är dagens hjälte <3 Trassel <3

I morgon är det Alla Hjärtan Dag!! Fast egentligen är det en rätt så sorgsen dag. Min lillebror lämnade oss för alltid. Tänk, nu är det bara Mamma och Jag kvar. Samtidigt är den dagen fin.
Undrar om jag får några hjärtan? Nåja, de får vara de med.. Blir inte ledsen (jo de blir jag) ifall jag inte får några. hihi 
Nu har Jerry Springer show börjat på tv på TV 11. Den börjar runt ett tiden på natten och är ett perfekt sömnpiller.

God Natt Sötisar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar