tisdag 28 februari 2012

Seg Mac

Hjälp, hela internet trasslar och jag kan vare sig se på Big Brother eller göra bankärenden. Har flyttat min Mac dator från övervåningen ner till kontoret och så har internet blivit seg på den här datorn. Snart börjar BB på tv och jag får försöka igen sedan.
Idag har jag varit hos dietisten och fått lära mig vad jag får äta och inte äta. De mesta grönsakerna får jag inte äta och vad gör jag då? Jo, Lotta går och beställer en Ceasar sallad.. så där smart och bra..
Har äntligen klippt till Billy så nu är han stilig igen inför kryssen i morgon.
I morgon ska vi åka med "Tant" Marie och hennes 2 kids på en Birka kryssning. Första gången jag åker Birka båtarna. Känns lite onödigt med smörgåsbord eftersom jag inte får äta något. Men dricka får jag göra ;-)
Nä, nu ska jag göra mig redo för lite BB.. Är sugen på Max hamburgare också.. Kanske kan jag lyckas muta nån unge eller nåt att gå ner till Max. Kanske grannen är hungrig och sitter hemma och svälter???
Den här grabben ska vara med på båten.. Något för Marie???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar