tisdag 21 februari 2012

Fettisar på Fettisdagen

Fan, jag måste faktiskt berömma mig själv nu.. Jag har faktiskt gått ner från dryga 2 packet om dagen till ett. När pappa gick bort och jag i samma veva opererades så ville jag sluta röka men det gick helt åt helvete och jag började röka dubbelt så mycket i stället. Nu jävlar har jag börjat gå ut och röka och med att det är kallt ute så man drar sig för att röka lika mycket. Stod innan under fläkten i köket och märkte att det i stort sätt är gult nikotin överallt. Lathetsfasoner, ja jag vet!! Nu blir det ommålat i köket och jag tänker vackert gå ut och röka. Duktig va?

Idag träffade jag min lilla Snuttis och vi käkade lunch tillsammans med Musse och Anders på "Full House" Thaimat är grymt smaskigt. Köpt 6 st semlor från "Tidermans" eftersom det är "Fettisdagen" idag. Baka dem själv är jag alldeles för lat för och inte speciellt road av heller.
Köpte en spratteldräkt till Marcuz då han älskar dessa, köpte inflyttningspresent till dottern och Lennze i form av cocktailglas av Carolina Gynning och själv köpte jag mig ett ölglas av Carolina Gynnings glas. Älskar som ni vet dessa glas. Ett par söta strumpor till "Wayne" och igår köpte jag jag en varmare overall, pyamas och body. Efter vistelsen på stan så var det dags för Snuttis att jobba och drog hem och satte mig en stund framför datorn och titta på "Big Brother".
Hela familjen drog hem till mamma min och vi åt semlor där. Mumma <3 Dock bara locket för min del, klarar inte mer för då mår jag faktiskt illa.
Men jo, hämtade min bil som stått på verkstad idag med och fick tillbaka den besiktad och klar att köra.

Kan du möjligtvis komma på vad jag gör just nu? Haha.. Ja du har nog med all säkerhet rätt... Glor givetvis på Big Brother <3 Och jag hejar på Hannah W... ;-) Varför? Jo för hon har en sån sjuk sida att hon blir koko. Men gillar na ändå.

Jag är galet trött idag, men hör o häpna jag är feberfri. Igår gick luften ur mig och efter maten igår så fick jag måndagskoma och somna in, är med i koma nu och skulle ju ringt "Mita". Sorry, men jag ringer dig i morgon, är sjukt slut.

Här är min finaste Trassel som just nu är ute på dejt med en liten hund brud tillsammans med Julia =)
Sweet Dreams mina Babe <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar