torsdag 22 september 2011

Sov Gott Pappa

1945-05-27 - 2011-09-20
R.I.P Mannen i mitt liv, mannen som gav mig liv.. Min älskade, älskade, underbaraste, finaste, snällaste, bästa, vackraste, gulligaste PAPPA i Världen  har lämnat oss. Jag saknar dig, du fattas mig.. Pappa kom tillbaka.. Jag kan inte leva utan dig.. Paaaaaaaaappa!!!!
Jävla, jävla cancer, du är som ett monster som har ätit upp min älskade pappa!! Så min pappa har lidit, haft ont, inte kunnat äta, kräkts i massor på grund av dig din elaka cancerjävel!! Inte nog med allt detta så tog du honom från mig ditt hemska monster.. Det var faktiskt min "pappa", min mammas "man", min pappas syskons "bror", mina barns "morfar" och hans vänners "vän" som du tog ifrån oss. Vi älskar honom faktiskt.. Massor!!
Hur ska jag göra med all min sorg, med all tomhetskänsla, med min rädsla?? Hur ska jag ens kunna leva utan dig pappa?
Mitt Gerte-Gryn.. Pappa, pappa, pappa..PAAAAPPPPPA!!
Jag älskar dig så mycket och för alltid!!

Sov Gott Pappa <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar