söndag 11 september 2011

Shopping med solbrillor

Fick oväntat besök av Karlskoga borna. Marita och Juha.. Och Marita blev som de flesta andra lika förtjust i Trassel som vi flesta andra. Vi fikade och efter de åkt så drog Billy och Musse ut och sågade ut gammalt spillvirke, Billy bille tjäna 20 kr och Musse med.
Jag, Julia och Marcuz åkte till Kapp Ahl vid Coop och de fick lite nödvändiga kläder. Hittade chinos (byxor) till Billy för 40 spänn styck. Ibland gör man klipp. Och sen handla jag hem för att göra en burgundisk gryta och bakprylar för att baka bullar och även rimbobullar.
Men var så slut och ont i fejjan att jag blev gråtfärdig så de blev inga bullar. Hahahaa.. Gick med solglasögon på mig inne på Kapp Ahl, coop och Ica Maxi och så nedböjthuvud när nån gick förbi. Inte nog med det så fick Julia ta min plånbok och betala för jag ville inte visa upp mitt Notre Dame fejs. Hahaa, ja så larvig man är ibland även fast detta beror på sjukdom :-(

Men maten blev iallafall god..
Har kollat på Irene Huss nya film "Mannen med litet huvud" tror jag den hette.
Maritas nya kärlek..

Shoppar med solbrillor på och ger er andra sidan till..

Lite trasiga och knasiga barn jag har..

En kasse från Kapp Ahl..
Ibland saknar jag något.. En famn att gråta ut hos, en famn som tröstar, en röst som pratar med mig och ger råd, lite mer närhet....
Varför går det inte prata? Varför ger du mig inte tröst? Jag behöver dig.. Du finns i min närhet hela tiden fast mest som en skugga.. Det börjar kännas lite tomt nu..
Gå och sova nu då, de börjar ont också och så vaknar jag väl som vanligt av en mardröm el för att jag mår dåligt, ledsen eller känner mig ensam.. Fy, vad jag hatar nätter och saknar en famn.
Lite fina bilder på min bebis..




 Vår fina valpunge "Trassel"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar