torsdag 15 september 2011

Jag älskar dig

Ligger här i bäddsoffan, hos Pappa o Mamma. Jag vet inte egentligen vad jag ska skriva. Men måste få ut lite inom mig, kanske är blir det bara kkonstiga ord eller osammanhängande meningar.
Är trött, tagit insomningstablett men somnar inte av dem. Går inte. Fick lugnande och insomningtablett och somnade till i 2-3 timmar. De är allt på snart 3 dygn.
Pappa han sover, han är lugn och han är fridfull.. Tycker han faktiskt är fin. Har hans morgonrock på mig och det luktar pappa, min pappa, min älskade pappa.
Varför är livet orättvist? Pappa är 66 år bara.
Pappa vaknade upp och tittade och sa "Lilla Lotta, mitt lotte-gryn och han la armen om min hals och kramade mig och så fick jag två pussar på munnen. Detta ögonblick, denna stund, denna otroliga starka kärlek och lugn kommer jag bevara för alltid <3<3<3
Jag älskar dig pappa <3  

Om ett tag  kommer ASHI för att titta till pappa...
Pappa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar