fredag 9 september 2011

Jägarna 2

Har lyckats igen med att dra till mig mera problem. Detta problem är inte alls tjusigt. Har fått en kraftig bihållsinflammation och inte nog med att det gör förskräckligt ont, så har halva fejjan svullnat upp. Från ögat o neråt. Käkar dubbeldos av Kåvepenin och hoppas verkligen att svullnaden har lagt sig till morgondagen.
Var hem till pappa och mamma. Pappa låg i kramper i magen när jag kom. Han hade fått en spruta i magen mot förstoppning. Denna spruta sätter igång magen inom 5 minuter. Han fick sprutan kl 09.00 på morgonen och hade sådana kramper när jag kom vid 13.00 tiden. Mamma trodde han snart skulle bli bra.. Hm, men jag tvekade. När mamma och moster Anita åkte iväg för att handla så ringde jag till Pallaktiva vården och sa att han hade kramper och frågade om inte han borde få en kramplösande spruta. Och de tyckte dem också och 30 min senare fick han en spruta och 10 min senare var han på benen och hur tacksam som helst för att jag ringde efter sprutan. Ja de är inte lätt att veta att de finns kramplösande mot kramper. Men tur att jag visste och dagen blev bra för pappa sen.

På eftermiddagen kom Johanna på en fika och så kom hennes.. hm.. dejt? pojkvän? bus? ähh, de här var ju svårt.. Vad ska jag ge er för relationsstatus Johanna?
Hur som helst är det en han, trevlig och rätt okej kille... Hur det än ligger till och hur de än vill ha den där relationsstatusen, så var vi fyra på bio på Heron City och så Jägarna 2. Det var lite blandat med vad vi tyckte om filmen.. Jag ger den en 4 av 5 möjliga skumpaflaskor iallafall.



Ser ni svullnaden i fejjan? Snyft, de ser både för jävligt ut och gör ont så in åt helvete.. Ja stackars mig och hoppas det försvinner snart.. Känner mig sjuk, dundersjuk.. Ont i fejjan o svullen, feber och magen till och med gör riktigt ont efter den omilda behandlingen i torsdags.

Mors och hej från "Ringaren i Notre Dame"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar