tisdag 8 juni 2010

Ungakarlslivsyndromet har drabbat mig.

Idag hade jag tänkt mig en sån där ungkarlsdag då jag låter andra göra det jag brukar göra.
Nej, nej...blev inget med det. Där sprack med ens unkarlsschablonen och blev ersatt med hemmafrustämpeln som jag lärt mig att leva med. Så istället tvättar alltså jag och jag har även passat på att svabba golven.
I morse blev jag uppringd av Ica för en intervju två timmar senare :-O
Jaja, de blev snabba puckar som gällde så jag iväg och ramlar då in på en annans butiks rektyrering, nåja de blev 2 st jobb sökta då alltså :-)
Men jag vill jobba på Ica, gjort det förr och gillat skarpt.

Och jäklar vad STOLT jag är öven min Alexsandra som kom hem med finfina betyg.. Duktig flicka, lik mamma ;-)
Men nu är det dax att låta Alexsandra övningsköra och vi ska hämta Boll :-D boll, boll.. Jobbigt va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar