onsdag 23 juni 2010

Packning, städning och avfrostning

Nu borde jag verkligen packa! Vi ska åka i morgon och jag har packat... just det, ingenting.
En riktig svensk midsommar ska det finnas kopiösa mängder färskpotatis kombinerat med nubbe och toppen på isberget alla dessa lekar...
Säckhoppning och springa med potatis på sked är ju rena barnleken, kubb också (om man inte är i samma lag som mig för jag förvandlas till en naziofficer så fort jag entrar planen).

Nu då packa, städa och tvätta det sista.
Men, just ja! FRYSFAN! Den har ju snöat in ordentligt igen. Ska ba koka upp 5 liter vatten som jag kan ställa in där och då pang-poff-stendör hela köket. HURRA! Jag är så lycklig just nu. Jag städar fan hellre 10 toaletter än byter propp.

Nå väl vad är en bal på slottet?
Åååh oviktigt det är en solprick på mitt golv. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar