söndag 27 juni 2010

Härlig helg.

Igår tog jag ett glas rött och det var bannomej sting i det glaset. Kalas! Igår hade vi en sällsamt gemytlig midsommardagsmiddag i ett slutet sällskap på första parkett. Vi slog på stort med tårta och oväntat slank några snapsar ner och sångerna skickades friskt och i takt med dem blev historierna grövre och grövre.
Senare blev det dans på logen och jag dansade mig blodig under fötterna i vilda foxtrotpass med vilda män i frack.
Men jag har iallafall haft en underbar och mysig helg med mina nära och kära, helt ovärdeligt faktiskt. Tack.









När vi kom hem blev det en shoppingrunda i Skärholmen för mig och tjejerna. Julia plocka på sig två linneaktiga klänningar och för Alexsandra blev det 2 par, alltså asfula odefinierbara byxor och jag tog en vit söt klänning och ett linne. Till Billy köpte jag ett par grymma shorts till och Mackan fick en ny Emilkeps som han tidigare haft en lika dan utav men som är borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar