tisdag 22 juni 2010

Jag dör av värmeslag!!

För första gången kan jag verkligen relatera till Lailas våldsamma värmeslag som hon lider av. Don´t get me wrong, värmen är fantastisk! Ligger nu i min säng och är överjordiskt trött och dricker kaffe. Har sovit väldigt illa i natt pga magont och så är det verkligen varmt i mitt sovrum om nätterna, men däremot svinkallt på morgonen.

Tänkte ta en sexig bild i sängen i sann Natacha Peyre/Kissie/valfri glamourmodell som bloggar anda, men det gick sådär. Hahaa.

Har varit på sjukan idag IGEN. Ovanligt? Mitt andra hem.
Sedan har jag legat i solen nån timme och läst min bok.

Det ser rätt ansträngande ut va? Men jag är faktiskt grymt trött.


Julia och Billy gjorde en sommartårta och bjöd sin mamma på idag, grymt god. TACK mina älsklingar.


Men det var inte nog med sommartårta för Daniella fyllde år och det blev jordgubbstårta även där.. Grattis tösa på 18 års dagen. Jag, Julia och Mackan var där och firade 18 åringen.


Efter detta så blev det en tur upp till Uppsala för att pröva min mobiltelefons GPS. Ok inte riktigt så utan det skulle kollas in en bil där, men det var inget av intresse alls. Fy fan så ful den var. Minns inte ens vad det var för bil heller. Men GPS styrde direkt till Kista Gallerian utan problem. Där fann jag en snygg bikini till Julia och en Leo-klänning till mig.

Har tvättat som en tok de senaste 2 dagarna. Det var extremt välbehövligt... man kan tro att man inte har tvättat på... två? veckor och det var väldigt mycket handdukar från veckan innan när barnen var på stranden och tog nya handdukar till varje badtillfälle. Och om man skakade en handduk blev det ett präktigt sandslott på golvet. Suck!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar