torsdag 10 juni 2010

Shopping på för hög nivå

Nu har jag verkligen gjort Tälje under ett dygn. Har shoppat alldeles fantastiskt mycket så att man får skämmas! Ajabaja nu Lotta!!! Men säg det till ett barn som står med fingrarna i kakburken.. Samma effekt, det går inte att låta bli.
I morse var det sprutan på sjukan, sedan hämtade jag upp Marie i Hagaberg och vi hamnade hemma hos Laila och åt kringlor och drack kaffe. Därefter tog vi oss till stan för vadå? Jo SHOPPING igen, man kan undra om inte jag fick nog igår? Men icke då. Grabbarna behöver byxor/shorts till skolavslutningen. Hittade till Billy med icke till Mackan. Suck!!! Asså blir det KappAhl vid Maxi ikväll som gäller.
Vi åt god thaimat till lunch och utav Laila fick jag en "PINK CHAMPANGE" Tusen tack Laila för bubblet <3.


Ikväll blir det mys med champange och jordgubbar. Varför sova när man kan bubbla?
Men nu blev jag mer sugen på att slöa och under ett parasoll med en Cafe latte, en mörk choklad och Lasermannen (boken alltså).

Och så----> Skaka rooommhpa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar