söndag 13 juni 2010

KIZZ yoooouuuuu

För några år sedan började jag med att städa i mina högsta klackar till skön partymusik. Men mitt trägolv har inte alltid varit överens med mig om den saken - men det blir ju fan så mycket roligare. ALLT kan bli chict om man bara vill!

Igår spenderade jag lördagen med "KIZZ" you, Europe och Mustasch. Det var kallt eftersom det blåste i 200 m/s igår men F*CK den som ger sig när det är "KIZZ" på Stadion då så spelar det inte så stor roll. Dessutom blev jag taggad till max i mina klackar inför "KIZZ" eller taggad o taggad, jävligt ont i ryggen om inte annat.
Blåsten bärde oss vidare till Cafe Opera men innan de svida vi om från svart till vitt mitt i centrum.
Bildspel av "Julia" från KIZZ mm kommer så fort denär klar.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar