tisdag 23 mars 2010

Ta mig till varmare ställen

Känner mig inte i toppform idag, inte igår heller. Om det beror på att jag har ont i halsen har jag ingen aning om.
Har varit massor av läkarbesök, provtagningar, undersökningar de senaste dagarna. Både för min son och för min egen del. Idag skulle jag verkligen vilja ligga på en strand någonstans i Thailand.. Här hittade jag lite bilder från Brasilienresan och några bilder från Thailand.
Här är hotellet i Natal som vi drog till när vi tyckte att Pipa blev lite tråkigt. Men fantastiska djur vi fick se i Pipa. Apor sprang på taken, Kolebrifåglar som åt ur händerna på en och delfiner.
Här är vi ute på Beachbuggu safari i Pipa.. Haha, då fick vi stora stora sköldpaddor.
Uppe på berget ser man ner på stranden i pipa, här lekte även delfinerna.
Här korsar åker man beach buggu med flotte över till andra sidan.
Här ligger jag på stranden i Rajong, en spökstad enligt mig.. Hua.. drog efter 2 dagar.

Här är ett av många hotell vi bott på, den här är i Phuket.
Önskar att det kunde varit nu som jag var i Thailand och värmen.. VILL NU NU!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar