torsdag 11 mars 2010

Jaefla dator, jaefla allting

Datorn håller på att cpa loss ordentligt på mina bräckliga nerver, som i nuläget är lika med noll. Just det, har haft en vedervärdig dag och även om den mynnade ut i bra häng i form utav en bra vän, så är kontentan av dagen just veeedervärdig. Nog om det.
Ni kanske redan listat ut att jag fortfarande har den där smärtan som kan liknas vid Kräk-Eva (från momento eller vad det heter)

Ska börja läsa det sista i handledarboken. Det är påbudsmärken, vägmarkeringar, ABS, ESB, bromskontroller osv.. man kan bli snurrig för mindre..

Föresten jag lider nämligen av den allt för ofta återkommande känslan av att jag har inga kläder. Vill shoppa lite ;) he he.

Nu tackar jag för mig. I morgon är en ny dag :) puss puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar