onsdag 10 mars 2010

Papa PLEASE preach!

Jag är fortfarande sjuk. Mer än någonsin faktiskt, fast jag intalar mig själv att jag är på bättringsvägen av anledningar jag inte tänker gå in på för jag är en sådan som inte orkar prata om mina problem med folk som ändå inte begriper sig på dem.

Jag sov inatt i 7 timmar men jag är fortfarande orkeslös och jäkla ont. Så jag befinner mig i något slags mellanläge där jag vill göra en himla massa, samtidigt som kroppen säger (skriker) ifrån på alla möjliga sätt.

Har agerat hobbypsykolog idag till X som i vanlig ordning har kärleksproblem och väller ut sitt hjärta över mig. Jag tycker visserligen att det är ganska skönt att försöka få rätsida på vänners problem (för då slipper jag ta itu med mina egna) och jag är på något sätt smickrad (?). Dessutom har jag behov av att få hjälpa mina vänner i kniviga situationer OCH INTE för att jag tillfredsställs av att höra på när de är i nöd, utan för att de ska ta sig ur det.

Nej, ni idag har jag faktiskt städat här hemma, det såg ut som någon hade spytt upp något här. haha..
Det är en sann njutning när det är tvättat, städat och fint hemma, ändå drar jag mig för det. Förklara - varför gör jag det?

Sitter just nu och pluggar i handledarboken för körkort, känns lite knäppt när man har körkort. Men nu ska stora dottern ta sitt körkort.. hejja Snuttis.

Kvinnor i trafiken.. Jag säger då det!!
Kolla det här klippet..
Skratta så jag dog litegranna.
Harregud.
Alexsandra övningskör!
Mohaha..






Alexsandra du tänker väl inte köra så här va?

Idag konstaterade jag att jag ändå är pappas flicka. Och det stämmer verkligen.
Om pappa har en åsikt så blir det lätt att jag byter åsikt till hans, ofta undermedvetet, men karl har fan alltid rätt!!
Han är faktiskt den klockaste och bästa människa jag vet. Och ni vet att de säger är sant, den enda mannen en flicka kan lita på är sin pappa.
Ska göra en tatuering inom snar framtid tillägnad min pappa. Ett hjärta (som symboliserar hans namn Gert) och texten ska bli "Daddy's Girl".
Jag vet att jag strider mot alla bloggrestriktioner som finns när jag skriver såna här lååååånga, långa inlägg om allt och inget och svävar ut en, två och tre gånger. Men vet ni vad - jag bryr mig inte . Inte alls. Jag gör ingen reklam för den här bloggen så de som går in här och plågar sig igenom inlägg av den här typen har bara sig själv att skylla :) hehe.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar