tisdag 9 mars 2010

Ja nu e det vååååååååååååår

Mår fortfarande PISS men har varit på akuten igen, pappa tjatade så och sedan tyckte min läkare att jag borde åka in igen. Nu har de kollat gallan, levern och njurarna. Inget fel där inte, de trodde jag inte heller eftersom det inte är de området jag har ont.
Cysta på höger äggstock 5x5,5 cm..
Fick morfinspruta och morfintab och då försvann värken och det var underbart att slippa värken för nån timme. Men nu är den på väg tillbaka. Har tagit 2 st morfintab så vi får se om den försvinner igen.

VÅR ute nu som sagt! Älskart..

Får en sån jäkla lust att sätta på mig ett par läckra gladiator-sandisar, en blommig söt klänning och en jeansjacka från tidigt 80-tal, feta briller som täcker halva nyllet och sedan möta upp ett stort gäng i nån av våra parker, dricka lite vin för att sedan knalla vidare till något trevligt hak.
Haha.."stort gäng" som i polare, inte A-lagare.=)
Men vi är väl inte där riktigt ännu.. om en månad kanske? Yes nåt sånt.

Åhaåhh jag vill/ska mysa med dig M, är till 98-100% förbaskat myssugen just NU..;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar