torsdag 18 mars 2010

Sluta dra i mig! el ok,bråka på

Tänk vad mycket bättre man mår när man har sina nära och kära hos sig ofta, mycket.
Vänner, familj, släktingar.. helt ovärderligt! Ni är oumbärliga för mig!
Trots att man ibland är i luven på varandra. Men så är det ju.

Det händer så mycket saker runt omkring, både på gott och ont. Jag hinner inte med. STOPP! Sluta dra i mig! Eller ok, bråka på.
Gah!
Helst av allt skulle jag nu vilja ligga på en strand i Thailand och bara strandhänga, dricka den sjukt goda drinken Pina Colada ur en kokosnöt, jobba på den obefintliga brännan, apa mig i vattnet, snorkla, dyka, sitta i timmar på en restaurang. Säg är inte det livet?
Dryga månaden kvar.. hihi vi åker ju snart! Kommer bli kungligt tror och hoppas jag. Kungligt!
Men innan det så har vi maaassor med tid att ha ihjäl. (Förutom jobb och annat nödvändigt).
Super roliga fester, en o annan roadtrip a la girlpower och massor av annat skoj!
Och så allt man gör med familjen med. Gött..

Men en sak i taget.
Allt räknas.

Nu ska jag äta en pizza och sedan ska jag skriva ett mail till min kära faster :)

Kram alla hallon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar