fredag 19 mars 2010

Äntligen fredag

God dag!
Idag är himlen så där kritvit, nästan grå, i gränslandet mellan kritvit och lätt grå - genomskinlig.
Färglös. Noll personlighet. Om himlen hade varit en människa idag hade den varit en beige sådan, en sådan som ingen minns. Jag garanterar er att ingen kommer om femtio år tala om den Stockholmska himlen den nittonde mars 2010.

DÄREMOT

Så kommer jag att minnas den dagen för det är ikväll som jag ska ut och äta med en mycket speciell person. "WOW" tänker ni men för mig är det verkligen WOW. Hade inte bytt ut det mot en shoppingrunda eller en barnledig helg, eller en kritvit strand på Bahamas. (Okej kanske det sistnämnda).

Jag är RIKTIGT kelsjuk. På snäppet outhärligt. Även om det bara är en kväll på en mysig restaurang och dela på en flaska vin. Sen hem på en Champagneafterwork. Så ska det bli så mysigt.

Var idag hos frissan och fixade mitt hår :)) Fick väldans beröm hos frisören om hur fint mitt hår var :) Tack så mycket.
Fick Billy att klippa sig idag med. Alexsandra gjorde synkontroll för körkortet, shoppa lite smink till Jullan. Väl hemma 6 timmar senare så njöt jag av en Caffe Lotti.
Nu ska jag vila liten stund och få bort huvudvärken och sen är det dax att fixa sig i ordning. Tjohoo! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar