söndag 14 mars 2010

Göra det man vill

Alla som känner mig vet hur fantastiskt velig jag kan vara. Jag hattar fram och tillbaka. Ändrar mig titt som tätt. Är jävligt spontan och beslutar allt som oftast saker och ting i stundens hetta. Men när jag väl HAR bestämt mig brukar jag kicka igång jävlaranamman och se till att ta mig dit jag vill. Men det tar tid innan jag faktiskt vet vad fan det är jag vill. Att komma till just den insikten . Det gäller allt i mitt liv.
Jag vill så jävla mycket, så det blir svårt att fokusera på en sak i taget. Detta är dock något jag lärt mig mer med åren. Att strukturera upp saker och ting, göra listor, "en sak i taget"-tänket. Men jag har gärna många bollar i luften och ÄLSKAR att köra slut på mig själv.
Städa för mycket, läsa om allt och inget lite för mycket, göra allt liiite för mycket. ALLT!! (HAHAHA...) Så om det kommer en stillsam period klättrar jag på väggarna och blir frustrerad på riktigt. Kan börja stortjuta bara så där, för att sen i nästa stund trösta mig själv med att "snart snart snaaart får du lida av sömnbrist igen!!"
Typ så. :)
Jag är inte rätt. Men det är så jag fungerar.
Att sitta hemma, titta på TV och sån skit är INTE min grej. INTE!!
Släng på en bra rulle on något vettigt ämne, korka upp lite vin och fine - jag sitter stil i två timmar. Men i övrigt kan jag bli lite lätt uttråkad om saker och ting stannar upp och jag inte får se lite utveckling.
Jag älskar att göra nya saker, se nya saker, höra nya saker, lära mig nya saker, uppleva nya saker, eller gamla för all del! Men så länge jag känner att det man gör ger något tillbaka.
Därav har jag väldigt ofta i livet mitt fått vara den man ringer om man vill göra något... Vad som
- jag är på!
Självklart kan jag sitta lugnt och sansat och bara vara. Men inte hela tiden.
Fast och andra sidan är det nyttigt för mig, så är jag enveten och bångstyrig - ryt lite åt mig, säg något om att det är bra för pumpen, så håller jag mig lugn. Haha :)
Vad fan försöker jag komma fram till?


Jaja, så är det iallafall.



Har varit på lite äventyr idag. Är rätt slö nu..
Kollar nu på Ballar av stål och Ja, jävlar ni "blånekaren" spelas med en "sann" talang.. verkligen ;)


Over and out//Lotta hoooe!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar