söndag 23 augusti 2015

En gång till i äkta KÄRLEK!!

Idag är det 1 år sedan som VI gifte OSS åter. 
Frieriet gjorde min "käre" i April på Skärtorsdagen 2014. 
Med champagne och en röd liten ask fråga du mig där i "Åre" 
- Vill du gifta dig med mig, och då för ALLTID! 

Vackraste diamantring jag sett.. Och svaret ja de förstår ni nog! 
Målet var att gifta oss sommaren 2015. 

Blev det så? Hihi, nä inte riktigt!! Jag, "Wifey" Johanna, Alexsandra och Julia fick andra planer. Allt i hemlighetsmakeri.
Även Rebecca, Wayne och Edwin samt Izabelle. Hjälpte till..
Full race i juni, juli och August månad. Prövning av brudklänning som blev en "Pronovias" 
Som gömdes hemma hos mamma!! 
Allt var tissel o tassel.. Gubben fick inget veta!!
Glashyttan, bröllopstårta, blommor fixades. Brudtärnorna valde färgen på temat efter egna val av klänningar. 
Wayne och Izabell var brudtärnor.
Edwin blev Bestman..

Morgonen var stressig, in till frissan sedan till MakeUpStore för makeup. Sedan hem till dottern o svida om och iväg till Tveta Kyrka.
Fortsättning följer..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar