lördag 29 november 2014

Pyssel i nattens timma

Kan inte sova, har ont så det skriker om det.. Ska ta en sömntablett i allafall o se om de går att sova på.. 
Gjorde en bricka som jag målat i 3 omgångar med griffelfärg och sedan måste den stå 48 timmar innan du får skriva på den. 
Jag pimpa upp min lite grann..
Tog ett svart band o gjorde en rosett på, och fäste med limpistol.
Satte även dit en vit liten ros.
Knöt en griffeltavelpenna i änden på bandet.
På baksidan tejpa jag dit ett hjärta.. Tejpa gjorde jag för att lätt kunna byta motiv..
Så där blev det.. Eftersom de är jul fick de bli "julkramar"..
Sedan är det bara att skriva.. Man kan skriva dagen middag, något gulligt till en familjemedlem, citat el va som helst..
Och så ser den ut på väggen i köket. 
Mitt nattpyssel.. 
God morgon, till ER som är vakna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar