lördag 15 november 2014

Onsdag, torsdagssmärtor alla dagar i veckan..

Ibland finns det tid att bara vara sig själv!!
Ibland tar man sig hals över huvudet och gör saker som egentligen kan stå till dagen efter som tex disken 
eller låta dammtussarna under sängen bara få vara kvar..
Har inte mått så bra de senaste dagarna. Både tröttheten, smärtan har varit tuffa..
Klart blir man ännu mer känslig och tappar gnistan. Igår tvinga jag mig själv att städa? Varför? Så smutsigt var de ju trots allt inte. 
Men både övervåning o nedervåningen fick sig en omgång, tvätta, plocka och  pyssla om.. 

Golvmoppen i högsta hugg!! Man kanske skulle berömma sig själv med en blomsterkvast varje gång man varit lite extra duktig o samtidigt som en uppmuntran till sig själv dessa dagar man har "Galet ont & hopplöst trött..
Ordning o reda de är en härlig känsla.
Kvällen tillbringades med "Arga Snickaren" och väldigt trött & väldigt nedstämd. Och då funderar man på hur vissa människor bara kan vräka ur sig elaka ord, ord som får en att undra hur och varför och åter varför? Sådana ord går ej att "förlåta" tyvärr!! Förlåtit för många gånger.. Jag är inte svår, jag är oftast för snäll som inte säger ifrån!! Slå näven i bordet en gång för alla! Men högre instanser peppar mig..

Har varit trött de senaste dagarna, trötthet och smärta, skratt o tårar...
Städat med smärtor....
Vila.. Och tårar pga överjävlig smärta..
Och sova, gråta, sova, gråta smärta, smärta och smäääääärtor...

Buksmärtor o tårar.,hela min vecka har sett ut så här..
Övrigt har jag haft samtal hit och dit och till höger och till vänster.. Nätter som inte går att somna pga smärtor.. Å en tuff vecka..
I morgon kommer Carola och vänder upp o vänder ner på mitt hem..
Gör en bra dag.. 
Fridag dag i morgon.. 
Pussas!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar