torsdag 20 november 2014

Carola hos Lotta i fredags..

Igår var det rättegång och de gick bra, och nu är det bara vänta på domen. Hoppas de får va de förtjänar..!!
När de ena läggs åt sidan dyker nästa upp.. Men jag kan inte annat än LE, för de är så töntigt, den ena fånigare än den andra. 
Kommer en häftig följetång sen.. Men så länge LER vi och är tysta och låter de fortsätta. Min "story" ska bli en komedi.. Det var en gång.. Nä men de kommer bli så rolig min "Komedi".. 
I fredags var "Carola" här och snickra upp lampor och tavlor. Sätta upp en lampa är ingen match alls, el? 

O œiuu
Haha, var inte fingerfärdig nog utan fick överlåta det Carola.. Visste inte ens vart proppskåpet var, när har jag bytt en propp? När har jag hängt upp en lampa? Typ aldrig, knappt så jag vet hur man byter en glödlampa.. 

Men Carola reder sig själv, och vet man får upp saker.. Haha (låter den sista meningen sluta där, haha)..
Och visar lite bilder, men ej allt utan lite grann av fredagen.. Ni får helheten av rum för rum sen vartefter..



Sedan har vi något som heter runda väggen.. Fler kommer att byggas upp..
Dock ej min utan min mammas..
Här ska ni få se, en häftig grej för sminkbostar, kajalpennor mm.. I silvergnistrande färg.. Superbra!!
Och så blev det fint vid ytterdörren. 
En urna att ha lite ris, blommor el annat fint beroende på årstid, välkommen lykta o detta i mysig rosa färg.. Och en askkopp (flaska i en känga).. Vilket Allt detta betyder ett varmt välkomnande till alla tiders vänner och bekanta medan dårar får en känga i röven.. Haha.. 

Förresten så har Carola öppnat en butik, och nu på lördag händer detta..
På kvällen gick jag, gubben och lilla Marcuz på bio och såg "Dum och Dummare" 

Vi åt Thaibuffe också.. På "Heron City"

Och jag missa hela filmen med att somna.. Och välte popcornen rakt ner i väskan.. Suck..
Så kan det gå en slitsam fredag med "Carola".. 
Och när vi kom ut så hade jag fått mångfaldigt med sms.. Detta var bara uppmärksamhet, men tyvärr fungerar inte sån uppmärksamhet på mig!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar