söndag 30 november 2014

Julgrejat idag!!

Har väldigt ont i magen, nästan så att jag själv är villig att uppsöka "akuten".. Då är de illa när jag själv vill..
Tyvärr har gubben min tagit nån öl och ett glas Whiskey så de går inte i varje fall. Kan inte köra själv heller. 
Har fått till pojkarnas "julkalender" som är innehåll av presentkort på från olika ställen, nån enstaka annat finns med i kalendern. 
Marcuz julkalender färdig.. 
Billys julkalender är också färdig.. 
De blev julgranar som jag målat.. 
Med smärta och tårar har jag hållt på idag.. Allt småpill tar även sin tid. 
Fick upp julgardiner i köket, fick bli gamla, hade tänkt mig nya men orken finns liksom inte till att jaga nytt. De duger i år ändå..
I morgon SKA hela familjen hjälpas åt med att pynta. Just nu går jag på sparlåga.
Och imorgon byter jag "Fyrklöverns Musse servis" till "Fyrklöverns jul Disney servis" 

Nu ska jag krypa ner i sängen!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar