torsdag 21 augusti 2014

Skolstart


Sent inlägg.. Men bättre sent än aldrig, eller hur?
Vad har jag sysselsatt mig med i onsdags och idag med då..? Nyfikna? Ok, jag ska stilla er nyfikenhet så gott jag kan...

Marcuz började i årskurs 8 nu.. Vart tog åren vägen?
Innan vi åkte till skolan igår så var jag förbi "Angelica" för att hämta upp lite små saker.
Här är "Ankans" barn "Izabelle och Hugo" på språng till skola och dagis..
Vi fortsatte bilfärden till skolan och han sluta 12.15 idag. 
Jag åkte ner på stan för en del ärenden.. 
Hade inte hunnit öppna än så jag satte mig på ett fik och ringde en del måste samtal.
Efter de var färdigt ringde Johanna mig och fråga om jag var kvar på stan och inom 5 min var hon och mötte upp mig, och vi kila runt och shoppa lite..

Gillar de där så kallade "rödguld" smycken.
Hämta ut hela lagret med mediciner på Apoteket, allt från penicillin till smärtstillande mm.. 
Och sola till mig lite färg igår oxå..


Gjorde mina naglar oxå på "beauty4us" 
Så här fina blev dom..
Jag o Julia åkte och handlade mat och Julia har sina funderingar på vad man ska göra med den här grönsaken..?!!
Och så hämta vi posten och sedan for vi hemåt till "Trosa"
Och sedan kom svärmor..

Idag körde jag in Marcuz till skolan, och sedan åkte jag hem till "Rebecca" och "kidsen"..




Och tog en fika och sedan så gick vi tillsammans ner på stan och köpte jeans och tröjor åt Marcuz, som även ska sova där i natt.
Och så tog jag den sista solningen nu innan resan. Alla solpolletter är nu slut.
Så på väg till bilen så fick jag syn på detta smyckeset, den guldsmyckes affären mitt emot "Nordea" så hittade jag detta rosa/svarta halsband, pris 1189kr och de tillhörande armbandet, pris 749kr önskar jag mig "älskling" (blink blink)..

Nä nu ska jag åka in till "Trosa" och hämta några kläder som Rebecca köpt via nätet..

Trött kram från mig... 
Hej svejs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar