lördag 23 augusti 2014

Min Möhippa 22/8

 Jag VILLE INTE ha nån "Möhippa".. Gubben skulle på "Svensexa", de visste jag ju.. Men jag hade sagt ifrån till ALLA, pga mina magsmärtor o ville inte att de skulle hända något till stora dagen "D".
Men de var ju tydligen ingen som lyssna på, dock hade de i tankarna att de EJ fick gå vilt till. 
CHECK ✔️

Där stod jag och blev rålurad av alla "mina" vänner, de som kom o även de som hade förhinder..
Jag är trött och ska upp tidigt i morgonbitti så de blir en bildserie här från kvällen på "Ceasars"..
Fick öron på mig.. Strax efter de lurat ut mig..
"Brudgummen" och jag kom till samma plats..




















Sedan blev jag firad utav "Sean Banan" också..
Han gratulerade och gapa ut till folket att jag var minsann en av de " vackra" mammorna som varit med i flertalet "musikvideos" med hans "Skaka Rumpa, Händer i Luft, Gotteland och Puss Puss (finns att se på youtube).














Sedan fick vi efterrätt och kaffe..













Jag och mina bästa vänner, förutom en dom ej kunde närvara,  Marie och Sanna.







Wifey, bästa vän och brudtärna.. Johanna Hakala.. S M A C K!!

Tack alla medverkande på denna Möhippa och Svensexa...
Trots att jag ej ville så gjorde ni det till en minnesvärd kväll för "OSS"
Tackar även de som ej kunde närvara..

STORT TACK för en ROLIG KVÄLL 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar