måndag 4 augusti 2014

Skärholmen och hem till Trosa

Här kommer PippiLotta, tjolahopp, tjolahej!! 
Väckar klockan ringde kl 09.30 så de var ju bara upp och studsa och i med kaffet X3. 
Sedan var de bara sätta fart och städa, fast städa gjorde inte jag för jag sprang iväg och tog en dusch. Man får väl inte vara dum heller.. 

Jag och Billy drog in till Tälje och hämta upp Elinore och Sanna sedan drog vi en repa in till Skärholmen för, ja ni vet väl.. Shopping så klart!!

Fika tog vi medan Elinore och Billy droppa in på "Donken". 
Hitta "Victoria Secret" butiken där med njä, var ute efter trosorna som är grymt sköna o snygga. Men fanns inte min modell och billigare på Arlanda. 
Men hittade en skön soffa att slappa i medan de andra kika runt..

Vi shoppade o shoppade, någon fönstershopping blev de inte frågan om. 
Vi besökte alla möjliga butiker och sonen köpte jeans o t-shirt. 

Var ut och cyklade också, blomsterflicka på cykel ;-) 



De fulaste av allt var när jag satt på denna cykel så märkte jag en "idiot" som fota mig samtidigt.. Sanna röt till åt honom, för sånt är EJ ok!!!

Sen drog vi hem och för att dumpa Sanna o Elinore. Och fick syn på min stora tös Alexsandra och tvärnita på vägen och ut ur bilen och kramades och pussades med min tös..

Vi hämtade sonens moppe och körde "hem" till Trosa och kolla in min shopping.
De blev 3 par trosor, armband, örhängen, en klocka (likadan som Alexsandra har), världens bästa olja som NI absolut bör köpa för den är super bra!! 
Tre toppar från "New Yorker" 
Två toppar till från "Gina Trico", New Yorker, och en #selfie# mössa från glitter.
Gos byxor och skyddsplast till min mobil..
Så tändes grillen för middag.. Mums va gott de va..

Sen kom en söt, gosig hund och hälsa på och fick en köttbit och vi blev kompisar direkt..

Och nu är timmen slagen för vår första natt i Trosa.. 
God Natt på er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar