tisdag 5 augusti 2014

En fullspäckad dag..

I morse satt gick jag upp kl 08.00 för kunde inte ligga kvar pga smärtorna från ryggen.. Bryggde kaffe satte mig på altanen och drack kaffe och njöt av fågelkvitter och lugnet.. Grannen kom ner och vi prata om allt möjligt. Urgulliga grannar. Känner ett lugn i min kropp o inte den oron som vart i slöddertälje. Kommer aldrig mer återvända dit igen.. 

Åkte in till Södertälje för en del ärenden och tog en fika med mina grabbar på "Waynes Coffee" med Billy, Marcuz och Kevin. 





Och så var jag till "Pelle" på "House of Pain" och diskutera min skabbiga tattoo jag gjorde i Turkiet för något år sedan. Får bra priser hos han eftersom vi är skolkompisar. Kommer först att bleka ner tattoon i 3 omgångar och sedan göra en ny och fin tattoo för min heder för min älskade "pappa". 
Var ut till mamma och handlade åt henne eftersom hon är sjuk. Var inte långvariga.. 
Därefter åkte jag o grabbarna till "Sanna"
och hämta Billys flickvän som ska vara här i en vecka. 
Lyckliga Sanna på strålande glatt humör.. och de blev bara en snabbvisit idag.. Var trött o seg av värmen.. 
Sedan åkte vi hem till "Trosa" 
Tog en kaffe och koppla av efter en lång dag i värmen..
Gubben min tände grillen, och grillade medan jag drack mitt kaffe.
Men för mig blev de inte mer än några tuggor för fick smärtor av maten..
Shoppa fiskedrag idag.. 2 snygga och en jävligt ful..
Med detta fiskedrag får "ädelfiskar" på..
Detta får man typiska svenska fiskar som aborre o gäddor på..
Med detta fiskedrag får man bottennapp el på sin höjd en "mört" som har simmat bört.. 
Älsklingen duka upp lite kräftor och räkor som vi njöt utav här på kvällskvisten..

Fick dock ej i mig många stackare utav detta heller.. Surt med den här skitmagen alltså!! 
Trösta, pratade och en ledsen liten dotter,  så ledsen och fick råd och en tröstande kramar av mamma.. Min lilla dotter, de löste sig och nu har hon lagt sig och febernedsättande fick hon oxå för "Snutte Julle Bulle" hade feber.. 
De sista hon sa flera ggr "Jag älskar dig mamma".. 
Älskar mina barn mer än något annat..

Nu är jag trött som tusan och dags för sängen nu.. 
Dröm sött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar