torsdag 24 december 2015

Undrar om "Tomten" kommer

Undrar om "Tomtefar" ens köpt något till mig i julklapp? 
I ärlighetens namn tror jag faktist inte det! 
Eftersom han deklarerat att jag inte kommer  få  något eftersom vi reser iväg till "Egypten". Men alla andra får massor. Inte en klapp har jag sett, kanske blir de en sån papperslapp igen :(
De är inte direkt så att jag längtar till att resa utomlands. Minnenas förra resa sitter fortfarande i så pass att jag tvivlar och känner både osäker och blir fortfarande ifrågasatt va som egen hände  där nere ännu. Va svarar jag? Orkar inte ens prata om det skiten!! Och den smärtan som verkar bli värre o värre o mer, känns som ett hån mot mig nu mer.. Varför ska ja berätta? När man får höra idiotiska saker så gråter jag inombords, varje gång och mest bli förlöjligad!!?!
6 dagar kvar, 6 dagar!! 
Nej, jag längtar inte bort, för mig skulle de räckt med något jag önskar mig, vet du vad jag önskar mig? 
ORD, STÖD FRÅN MINA NÄRA O KÄRA TILL 100%, EN FRÅGA HUR MAN MÅR?UPPSKATTNING, ETT TACK, NÅNGÅNG I VARJE FALL...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar