lördag 5 december 2015

19 dagar kvar till jul..

I morgon ska de bakas lussekatter, de är mums de ligger i bubblet i skrivandes stund. 19 dagar kvar till "Jul" de är kul..
Glöm inte att julstäda och de årliga julbadet. 
Hyr ut mitt bubbel från och med måndag den 7/12 och prisklassen är olika vid uthyrning utav badrock, handduk och valet mellan olika produkter som val av Body Shop och dofter, eller Rituals och där även dofter. Beror på vad du väljer. En ansiktsbehandling med Rodial är dyr men unik o behaglig o du strålar ända fram till december 2016. Finns även andra bra produkter som Exuviance tex. Pris för bubbel i en timme och ansiktsvård 30 min med dyrare o bästa produkterna kostar 1500kr, bubbel med diskmedel i 30 min o ansiktsvård med skokräm och medtag av egen handduk kostar 700kr.
Specialpriser här nu under JUL!! Och vid bokning för att få de bra rabatterna så uppger du (Årliga Jullyxbadet som kostar 1500kr, budget uppger du koden budgetbadet). 


Slå till i tid, för tiderna går åt i bubblande fart. Sista dagen för bad är den 22 dec.
Du kommer känna dig som en ny filur sedan.  

Nåja, i morgon är de Lussebulle bak!!  Och även med vit choklad i. Snåla aldrig med saffran. Kör 3 gånger så mycket saffran än vad som står i receptet. Och använd mindre mjöl än vad som står i receptet.. Nästan mer åt de kladdiga hållet.. Detta är bästa receptet o så gammaldags mjölk o kesella. 
O så ska alla julkartonger ut ur mitt hus.
Bort, bort, bort..
Har ni börjat med julklappar än? Vi har tjuvstartat lite. De som min " älskling" får o dom som fått se vad det är tycker det är "Grymt snyggt" oj oj oj, va jag måste vakta min tunga.. Så himla duktig på att försäga mig oxå!! 
Familjeklappen blir lite kärlek o värme.. En jäkla massa "kärlek", jag vill inte bli besviken.. 

Nu ska här skrubbas mig ren..
Puss På Er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar