onsdag 16 december 2015

Hjälp Mig Nu!!

Nu är röstningen igång!! Skulle bli jätteglad om du ville rösta och sedan be alla du känner att rösta på min älskade dotter Alexsandra Hedström!!
Så här röstar man:
1, gå in på http://refitness.se
2, registrera dig (kostar inget och dem skickar inga jobbiga mail)
3, Rösta! Du kan rösta på Max 3pers.
Hon skriver själv så här om resans gång..
Nu startar röstningen, där vinnaren av luciaformen ska koras och kamma hem b.la. 30,000kr + all inclusive träningsresa!! 
Jag tänker inte dra någon snyftar historia om motgångar osv, utan jag känner bara att fan! det priset är jag värd efter allt slit! Så snälla skänk några få minuter av din värdefulla tid och gå in på refitness.se, registrera dig och rösta! (Endast 24h) Tack 😘

Now starts the voting, to find the winner of Luciaformen. The price is 30,000sek + all-inclusive training trip!!
I'm not going to tell any sad story about the strugle, etc. But I just feel that, damn! I'm so worth that price for all the hard work! So please give a few minutes of your valuable time and visit refitness.se, register and vote! (Only 24h) Thanks 😘 #luciaformen #luciaformen2015 #refitness #rickardbravo #12weekchallenge #diet #jagtogbeslutet #icaniwill #getfitordietrying #bikinifitness #wellness #vote #linkinbio #celsiussverige #goodbalance #goodbalancelifestyle #julklapp #snalla #results #winner #biggestloser 

Snälla Ni, sånt slit och motgångar i denna resa har hon peppar sig ändå..

Så gå in och rösta på denna sida http://refitness.se 
Och ge denna bild en röst!!!
Kom igen nu.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar