fredag 13 mars 2015

Denna vecka..

Denna vecka så har de gått på sparlåga..
Var på VC, på måndagen och träffa på mamma efter vc besöket..
Mamma bjöd på fika, på kringlan.. En latte och mumma till..



Snäll som mamma var fick jag en "krya på dig present".. Och gissa? Hihi jo "Body Shops favorit" min favorit i varje fall..
Massage oil har jag som kan användas efter dusch.. 
Shower Gel
Badbomber..
Body Lotion..
Eau De Toilette..
Body Scrub..
Och Body Butter..
Har fått utav älsklingen, mamma barnen..
Och i fina presentförpackningar.. 
Och med bra bonus hos "The Body Shop" så har jag med fått mycket gratis.
Skaffa medlemskap o ni får superbra bonus.
Min samling, tråkigt att den bara är inne ett kort tag.. 
Använder den här nattmasken, sminkborttagningsmedel, och wonderblur som döljer blemmor, porer mm..
Dessa är ansiktsmasker som jag fått i olika prover mm.. 
Den här sminkborstarna tycker jag är superbra, denna är för puder men har även en för brunkräm.. Finns för ögonskuggor mm men känner inte att jag behöver dem..
Denna hårserie älskar jag och är min favorit..
Hihi, kom in lite reklam om produkter jag gillar i mitt "SPA".. Nåja tillbaka till veckan

I tisdags så kom svärmor från Sollefteå..
Var ett bra tag sedan man träffades.. Vi prata lite om att åka upp i påsk. Men får se hur de blir..
Och gubben gjorde iordning en middag som puttra i ugnen över dagen.. De var gott. Så mycket lättare att äta detta kött som nästan faller isär.. Bra betyg där älsklingen..
Ja sen har vi ju skämtet på riktigt..
Snurrar en "stalker" runt i området!! Ville ni ha kaffe kanske? Pinsamt, verkligen!!
Till natten pröva jag dessa som jag fått i bloggåva en gång i tiden.. Va de var o är för speciellt med dem har jag ingen aning om. 
Och somna gott med ett leende på läpparna och doftljus tänt vid mitt nattbord..
Sover o sover gör jag jämt.. Jobbigt o tröttsamt att inte kunna vara med på riktigt.. Men på måndag ska jag träffa läkaren..
Onsdag så var de kaffe X3 och Marcuz och farmor var ner o köpte en födelsedagspresent till Marcuz. Jag sov, och jag sov efter maten, om jag åt något alls.. 
Sedan var de läggdags o jag somnade på en gång.. 
Torsdag var det utflykt, fick en liten peng så vi drog iväg hela hoppen..
Skönt väder för o slippa täckjacka.. 

Vi är laddade, vi är klara.. In i bilen och kör..!!!

Vi åkte sedan till Skärholmen och hämta en bok jag beställt. En pocket.. 
Var in på The Body Shop och så köpte jag den här, ångra mig lite då jag inte köpte den jag älskade. Men den luktar gott den med. Både Marcuz o gubben tycker den luktar te.. Haha..
Jag och Marcuz passa på att äta på "Donken", jag äter de små hamburgarna medan den lilla skrutten åt den "STÖRSTA" målet och får minsann i sig det.. 
Jag som äter lilla målet får aldrig i mig det.. Hmmm..

Hamburgaren han äter är ju lika stor som han själv.. 



Sedan skulle vi hemåt, jag och Marcuz.. Och va händer, jo jag står som ett fån och får ej igång bilen..
Den starta inte pga att jag inte stängt av lyset på bilen.. Vad gör man då? Jo man ringer "jourhavande Reijo och Billy" 
Medan jag vänta på dem somnade jag i bilen.
När vi kom hem så tog jag ett bad på kvällen innan läggdags..







Älskar detta place som är MITT, bara MITT!! 
Fredag fredag började med kaffe o smärta, men bet ihop och körde på med och städa o tvätta de lilla jag hade.
Rök och kaffepaus emellanåt, och smärta som härja.. 
Städa, städa varje fredag och så till jul..
Ja, du Wifey du har de gott du som ligger på "playan" och sucktar solens strålar..
Puss Wifey, du är saknad ska du veta..
Här blev det fortsatt städning.. Hej och håååå.. Stånka på..
Lön för mödan en mums mums o kaffe och en cigg..

Trött och slut somna jag, och missa ringa Marita oxå.. 
Åt inget heller pga smärtor.. Trött somnade jag sittandes i sängen oxå.. 
Ja detta var och är mitt måndag till fredag det.. 

Puss Puss.. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar