torsdag 13 augusti 2009

Wattafuck


Om man försöker rättfärdiga sitt liv som singel så ska man inte och jag repeterar - inte - lyssna på James Morrison. Man ska alltså inte lyssna på James Morrison.

Allt man vill då är nämligen att falla fritt, gå vilse i en mans trygga, starka armar, drunkna i djupa ögon utan botten, borra in både näsa och mun i hans nacke, fingra lekfullt i hans hår. Tappa fotfästet helt enkelt. Vara svag för någon. Någon som vet hur man behandlar en tjej rätt. Någon som är värd en. Någon som inte är rädd för att vakna i samma säng för resten av livet.


Note to self - lyssna inte mer på James Morrison nu.

2 kommentarer:

  1. Han är något speciellt va?

    SvaraRadera
  2. Jo, jag tycker väldigt mycket om honom, de känns jobbigt, tungt men ändå allt de bra! Är sjukt förvirrad över de hela. Kanske borde jag backa men det är jäkligt svårt när man tycker om någon som han också, han e speciell, i allafall för mig. Heeeeeelp vad ska jag göra liksom?
    Hopplöst förälskad =(

    Tack för att du bryr dig gumman och hoppas allt är väl med dig där i Norge.

    SvaraRadera