måndag 10 augusti 2009

Ta inget för givet!!!


Vart går gränsen? Vem fan bestämmer det? Det JAG tycker är att överskrida en gräns, kanske inte DU tycker. Det är ju ett subjektivt omdöme. INGEN tänker precis som du. Finns inte en chans. ALLA är olika. VISSA är bara mer lika varandra. Men jag tycker ändå att det sunda förnuftet bör kicka in nånstans.

NEJ, jag vill inte att folk ställer 100 frågor. Är bara så jäkla förvirrad angående alldeles för mycket...Vill sååå mycket, men det händer på tok för lite.... Är det dömt att misslyckas? Shit, jag känner så mycket mer för dig än jag trodde. Är förvånad över mig själv. Nu vet jag att jag fortfarande kan iaf. Är inte helt dödstom på känslor trots allt.

Ta inget för givet. INGET.
Livet tenderar att vända på saker och ting snabbare än man kan säga "vad fan hände"....
Mitt har då definitivt fått sig en fet törn.
Ok, nu lät det värre än vad det kanske egentligen är.
Finns större och betydligt värre problem här i världen.
Men det känns just nu. Och det känns inte bra.
Men när allt kommer omkring kanske det bara är en skitsak ändå...
och det kanske har vart det från första början.
En fis i enorma rymden. Fast det är precis det jag inte vill.... och det är precis det jag inte tror. Ååhhh.....
=(
Jag är så trött på att låtsas... jag vet, du vet... varför ska det behöva vara så jäkla svårt? Fan för stolthet, fan för värdighet, fan för hinder, fan för allt!!!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. shit jag måste komma hem! så hær kan du ju inte må, snart kommer jag till din ræddning.

    SvaraRadera
  2. Kom till Norge hörru!
    Kom NUUUUUU :)

    SvaraRadera
  3. Alla har ju ups and downs.

    Kramisar

    SvaraRadera