fredag 14 augusti 2009

Fjanterier.

Don't get me wrong now folks. Jag enjoyar facebook emellanåt, mest för att jag tycker om att kolla på allas bilder, ladda upp bilder själv, snoka, leta rätt på folk och skriva snabba meddelanden där istället för att maila etc. Men par som ändrar relationsstatus lika ofta som jag byter trosor..? Facebook är lite mer vuxna lunarstorm för i helvete. Det är bara mer accepterat. Men att ändra från singel till i ett förhållande till det är komplicerat till singel till i ett förhållande igen....Jag menar... KOM IGEN! Hur seriös är relationen på riktigt då undrar jag? Förutom det som står svart på vitt på face? Så fort det händer något, ska man minsann in på face och ändra så att alla kan se... kan se och tycka lite synd om en. Så folk undrar, ställer frågor... blir lite nyfikna.(jag själv är en sån)..... (en nyfiken jävel alltså) Men jag skulle ALDRIG i mitt vuxna liv hålla på och fjanta med statusändringar på en löjlig sida!!
VÄX UPP.

2 kommentarer:

  1. Vill se din status ändra sig från singel till förhållande snart!!! NÄR?????????

    SvaraRadera
  2. De är ju fan helt sant som du skriver, folk gör ju så på facebook hahahahahhaaaaaaaaaaaaahahaha

    SvaraRadera