måndag 15 september 2014

Kräftor, söndag och dagens..

I lördags så åt vi kräftor med alla våra barn, barnbarn och Billy hade sin kompis Kevin här.
Var en trevlig kväll, fick en present o blommor av min mamma eftersom jag är så snäll ;)
Sedan myste vi med kräftor och prat och en trevlig lördag flöt förbi..
Wayne gilla kallt vatten från frysen.. Den var häftig den.

Fint dukat med "Viktoria" Servisen..
Några skålar kräftor fanns uppdukat.














Denna fina fick jag utav mamma, ja el vi då..
Söndagen förflöt i trötthet o feberfrossa. 
Och Marcuz och jag bubbla i karet och blev trött att man nästan somna där..

Idag har dagen varit seg, frusen o febrig..
Men vi var på möte om Marcuz skola idag. 

Nu ska jag köra hem Billys flickvän..
Puss och hej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar