tisdag 27 oktober 2009

Sömn va är det?

Kvällen är här och jag är trött (somnade kring 2 inatt) och har ont, illamåeendet kommer och går.. Annars har jag idag som sagt i tidigare inlägg varit hos läkaren som klämde och kände.. Så givetvis har jag ännu ondare nu.. Skulle igentligen åkt och hälsat på Johanna efter läkarbesöket men tyvärr så hade jag sjukt ont och ett illamåeende som är till duga.. Min son Billy sa idag så här "Mamma åk till sjukhuset för jag vill inte att du ska dö" Tänk vad ens barn tänker och oroar sig ändå.. Bara som när de kommer fram och kramar en och säger "Jag älskar dig mamma" eller "Jag tycker så synd om dig när du har ont". Mina små älsklingar..
Har varit ner en sväng på stan och köpt nya köksgardiner, stearinljus, en halloween blomma åt mig själv, saker till Julias julkalender.. Ja om en dryg månad är de ju dax för julkalener igen.. Men jag är frustrerad för jag hittar inte hyllplanen till glasskåpet.. Har vad jag tror gått igenom alla lådor o skåp nu.. Grrr!!!
Snart ska jag få upp gardinerna i det nytapetserade köket och i morgon kanske pynta det lite. Vill ju ha det fint nu innan Spökbarnet ska ha sitt kalas.. Vi bjuder på smörgåstårta och vanlig tårta :) Vi blir ju en hel del så jag måste faktiskt köpa flera kaffemuggar och skedar.. Nåja, ett mindre problem..
Nu ska jag snart sätta mig ner och titta på en film i godan ro "The Proposal" med Sandra Bullock och Ryan Reynolds. Och så måste jag få i mig något att äta eftersom inte kunde äta middag när de gjorde så ont o illamåeendet var på topp :(
Hoppas, hoppas jagfår sova inatt.. Kroppen skriker efter sömn nu..
God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar