fredag 29 maj 2015

Min födelsedag och den försvunna nyckeln!!

Min födelsedag blev storslagen.. Har inte varit med om maken faktiskt..
Jag fick på morgonen frukost och present av Marcuz min..
Fick presentkort av Marcuz från bodyshop.. 
Lotta kom förbi och gratta mig med Moberg.. 
På posten kom 5 st presentkort.. En har gjort sig till känna och de var Marie som skickat ett presentkort från BodyShop!!!
Så jag Fick allt som allt en hel drös med presentkort från kicks o bodyshop 



Ja vad hände sen? Vad köpte jag av alla presentkort? 
De kommer i ett annat inlägg ett nytt koncept kommer byggas upp.. 

Dagen efter firade vi pappa med en Prinssestårta av blommor.. 
Så saknad som du är pappa jag önskar att du vore här.. 





Alltid saknad alltid finns du med mig vart jag än bär.. 
Just nu bär denna blogg bort.. Den kommer finnas kvar, men en ny blogg med nytt koncept kommer skapas.. 
I många år har jag skrivit i denna blogg nu.. Nu går den vidare till nästa blogg. Med nytt namn, nytt koncept och denna får stanna kvar. 
Ibland kommer jag lägga in ett inlägg i bloggen då och då här med.. 
Men då får du fråga mig efter nyckeln till denna blogg..


Nu går jag vidare med en NY blogg!! Kanske ses vi där om vi har tur.. 
Hej Då Alla Trogna Läsare!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar